Tuesday, July 17, 2007

..måste fixa mat!

Ååh, Joni var i Malå och hälsade på igår, fett kul :) Hon och Jennifer var väl som de alltid är, lite lagom konstiga sådär, men väldigt söta. :) Har en MASSA bilder, la upp några på bilddagboken... och sen la jag upp samma på pixbox, för att Jennifer ville sno dem :) haha


Sen så älskar jag Tommy, den enda basen som jobbar nu under semstern. Vilket gör att han blir min chef. Idag blev jag färdig med stora golvet och toaletterna där typ 12.45. Sen började han prata med mig om min framtid och att han själv har en dotter som läst lärare i Umeå. Tydligen så bor han där själv också, och känner min pappa väl. Lite senare när klockan började närma sig 13.00 så suckade jag lite lätt och sa något i stil med; "Nee, om man ska ta och hitta på ngt som tar typ en timma." Då säger han; "Äh, vet du vad? Du kan nog få gå hem nu tror jag. Det är jag som basar här i veckan, så jag får göra vad jag vill. Den bjuder jag på!" Fatta lycklig jag blev. Liksom en hel timma tidigare :D Tack Tommy! Kan han inte alltid vara min chef :)



Peppar Trästock som FAN! Så jäävla kul att få festa med vännerna igen. Sist vi festade saknades ju Jennifer och Jonse, nu kommer iaf Jonse att vara med :) Sen att man kommer att få se Anttila gör ju det hela sååå mkt mer underbart. Får se hur det blir på fredag. Om jag tvingar hit Erik ;) eller om vi åker allihop från Arvids. Skulle vara roligare att åka allihop samtidigt. Då kan vi peppa i bilen ^^, Sen slipper ju Erik vandra omkring i Malå helt planlöst en hel dag också.


1 comment:

k said...

Det kommer bli så bra. See you there!