Friday, July 13, 2007

Här var det då tänkt att jag skulle lägga upp en bild på mina nya, fetsnygga, converse (om jag nu får dem, hoppas hoppas hoppas). Men efter att bilden försvann från Cali just efter att jag klickat på "beställ" så har jag inte hittat dem någonstans :P Hoppas bara att bilden försvann för att de blev reserverade för miiig... och inte för att ngn annan tog dem :/
(Får bli en bild på mina nya byxor istället! ^^, Jag gillar Cheap Monday)




Hur som, ska väl köra till arvids snart (hämta brorsan på flygplatsen och typ säga hej till pojkvännen). Har inte ätit ngt, men behöver jag verkligen det då? Pallar inte ställa mig och laga ngt. Kan fixa sen ikväll... kanske. (Nej, jag har inte ätstörningar! Jag är bara lite lat just nu, och inte speciellt hungrig så jag känner mig inte så motiverad till att laga massa mat)

Sen känner jag att jag typ måste uppsöka en kiropraktier(?) eller ngt. Min nacke pallar typ till lunch, och sen gör den massa massa ont. x Jävla gubbjävel! Inte för att verka sån eller så nu; Men jag hoppas att han dog!


(Gillas att det kommer att hända på yran for real!! xD )

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Jag är så sjukt nyfiken på att få se hur skorna ser ut, och om du fick dom! Hoppas det är dom jag tror, för dom e så fedt jävla snygga! :D