Thursday, July 5, 2007

PEPP! :D

Ååh, bästa dagen ever idag! Men dock kom min chef kom och sa att jag hade en vecka extra att jobba, sigh, det hade blivit ngt fel med kommunikationen mellan Boliden och arb. förmedligen. Så jag hade fått veta att jag bara skulle jobba 6 v, sen fick jag en extra vecka före = 7 v. Sen fick jag veta att jag ska jobba 8 v! OMG!


Men senare så pratade chefen om hur vi skulle göra när hon var på semster. Sen i förbifarten så nämnde hon att vi skulle skriva upp på en lista som hänger i fikarummet om vi blir sjuka ngngång, eller om vi tar ledigt. Min första tanke var typ; "Uhm, får vi ta ledigt?". Så jag gick och pratade med henne om att ta ledigt tors, fre v. 30 :D:D:D:D Det skulle gå bra! :D PEPP SOM FAAN! Så yran händer för Maria iaf, med allt det innebär;
(bara för att namedroppa lite sådär)

SNOOK
TTA
HIVES
LASSE
SÄKERT!
SALEM
TIMBUKTU
LAAKSO
FIBES
TIMO
..m.fl

Fy, det är fruktansvärt vad jag längtar !


2 comments:

Lotta Olovsson said...

åååh :))
pepp som fan för det och fredag då!? vi rings imorrn. hurra!

k said...

åååh, vad bra! jag borde få åka med er för jag har ingen att åka med ännu!