Saturday, July 14, 2007

Fan, Yran dubbelbokar!

YRAN

Torsdag: Säkert! och Snook krockar. Inte så coolt! Lasse spelar iaf kl. 01.00, så han kan man lungt gå och kolla på utan den där jobbiga känslan att man missar ngt annat helt underbart samtidigt. Lite jobbigt att Salem och Mattias Alkberg spelar samtidigt också, men väljer nog att prioritera Salem, kan man campa framför scenen och vänta in Säkert! ^^ ..sen så kan jag kolla på Mattias i Skellefteå om det kniper.


Fredag: Timbuktu och Millencolin spelar i princip samtidigt. Men annars har de lyckats lägga in Hives, [ingenting], Laakso och Tough Alliance så att man får en heeel kväll med helt underbar musik :) Fan vad bra det kommer att bli i år!


Lördag: Typ helt perfekt! Ingenting som jag vill se krockar. Timo och Fibes spelar efter varandra på Tuttifrutti så det är bara att campa den kvällen. Sen så vill jag se The Ark också, men bara för att det är inte Yran utan dem. Fast de spelar på stora scenen i år, damn! De ska ju hålla till i badhusparken om det ska vara på riktigt.



TRÄSTOCK

Tordag: Ja, spelar det ngn roll? Jag missar ju allt ändå :/ (Lasse och Familjen, sigh)


Fredag: Tja, det enda som egentligen spelar ngn roll på hela trästock är väl Anttila och Maia Hirasawa. Anttila spelar på fredag, kl 21.15 i Campustältet. Fan vad underbar han kommer att vara på den scenen ! :D Annars skulle man väl orka se Concretes, Of Montreal och Marit Bergman. Men de spelar alla på samma scen, så det kvittar.


Lördag: Maia och Mattias Alkberg spelar efter varandra på NV scenen. Annars finns det typ inget jag vill se den kvällen xD Så det här kommer nog att lösa sig ganska bra iaf. ^^

3 comments:

k said...

Det känns jävligt bittert att jag missar torsdag pga att jag jobbar, men det blir bra ändå. Fredag får BRMC inte missas!

tyjftyjftykfyul said...

(Hehe, bloggen är just ett fedt bra chat program xD) Okej, ta nu inte det här som att jag är bitter eller så, kan låta så när jag skriver det. Är snarare som en liten notis och så. Först; Vem av jag och Emma tror du har mest kontakter, vad gäller folk som man eventuellt skulle tänka sig fara på trästock (kan ju iof vara jag, men vem vet?)? Sen; Varför använder han inte tältet? Hans bröder kanske ska ha det? Sist; jag skulle aldrig (ALDRIG!) låta dig sova på gräset, då tar jag hellre den platsen själv. Och skulle det vara så att du envisar dig om att sova på gräset. Så skulle jag isåfall hålla mig vaken och se till att det inte händer dig något. >_<

Men som sagt, det kommer att lösa sig, det är lugnt. Man vet ju aldrig, Dennis kanske ska dit xD

Förresten, ser ju ut att bli rätt nice upplagt på både trästock och yran! :) Tror till och med att jag kan klämma in TBTB på både yran och trästock... fast då missar jag [Ingenting]... får se typ sista 30min... fast vi får se hur det blir... Det får man ju känna efter när man väl är på plats :>

Lotta Olovsson said...

jag gillart dina planer fedt mkt