Monday, July 9, 2007

Sigh... mobb! Tokinaobjektivet finns bara med Canonfattning på Cyberphoto! Vem bestämde att de ska gå före Nikon?! Grr! ...eller så kanske Canonfattningen aldrig tog slut, mehehe.
Men nu har jag iaf bestämt att jag SKA köpa en fjärrutlösare också, jag menar 190 spänn har jag väl ändå över? Sen, så värt det ^^,

Jag vill ha fest med vännerna igen. Så grymt underbart i fredags :) Synd bara att Jonse och Jennifer saknades :/ Liksom, Malå Jennifer? Iiinte så värt!


Säkert! - Faller isär
Ja, den är verkligen så överjävla bra som alla säger! :D

(Bara för att vara sådär jobbigt övertydlig xD)

3 comments:

Unknown said...

Det ryms ju tre i hulttältet :9 Men jag vet inte... vilka hade tänkt följa med? Du har ju betalat i tältet så jag du och lota har väl första tjing (eller hur det nu stavas) eller hur? :) men hoppas vi ses snart! pepp för trästocks!

tyjftyjftykfyul said...

Uhm... Visst var det så att jag skulle tälta med dig?... + någon till...

tyjftyjftykfyul said...

Han skulle sova hos någon kompis eller hos Matildas systers pojkvän... Så jag har nog ingenstans att sova... får väl bli att vaka alla dagar... 8h-12h av tidsfördriv... eller något i den stilen... känner ingen med ett tält heller...