Sunday, July 1, 2007

Kristian Anttila - Paris


Åh, jag kan inte låta bli att sitta och sura över att de ansvariga för trästocksfestivalen väljer att lägga Lasse Lindhs spelning på tordagskvällen. Jag som hade sett fram emot det så länge. Det var vetskapen om att jag skulle få se Lasse på trästock som tröstade mig när jag totalmissar bästa festivalen i Sverige sommaren -07; Yran.
Som tur är som kommer jag att få se Kristian Anttila, Maia Hirasawa, Of Montreal och Mattias Alkberg iaf, om jag har tur. Men eftersom att precis allt annat den här sommaren inte riktigt har gått enligt planerna så firar inte jag förrän jag står där framför scenen och ser dem komma ut.
SEN, om det nu blir enligt planerna att fler människor från Sp3sa än jag åker till Skellefteå tredje helgen i juli som kommer jag att trivas rätt bra ändå.


Nej, nu måste jag försöka ta mig till affären och inhandla lite mat. Som sagt FF tills på torsdag, det innebär ju också att jag inte får maten serverad. Men köper man en micropizza är man good to go... eller nåt sånt.

No comments: