Saturday, January 5, 2008

Visade just mamma planlösningen för lägenheten! Hon blev jättepeppad och började gräva i förrådet efter en servis osv. Haha, bara pappa kunde vara lite så också. Sen ringde mammas kusin mitt i när vi satt där och planerade flytten osv. Hon frågade om jag fick städjobbet eller inte. Sa att jag inte fick det men att jag ska dit till veckan och söka mer. Hon sa att jag borde fråga på Nya Konditoriet mitt i stan ngnstans. Inte för att hon visste om de sökte eller så, men de är tydligen riktigt bra. :P Men nu när både hon och mamma peppade mig jättemkt så blev jag också lite mer peppad. Lite ångest försvann iaf! ^^,

Ska alldeles strax till stallet också. Ska bara byta om och försöka göra ngt åt mitt hår. Hoppas att Milton går lika bra idag som han gick igår. Han var verkligen hur fin som helst!

Efter stallet ska jag kasta mig in i duschen och sen åka till Hotellet och äta middag med mamma. Tydligen är det kommunen som bjuder. Mamma hade redan anmält att hon skulle ta med sig partner, och pappa jobbar ju, så då fick jag följa med istället. :)

5 comments:

Lotta Olovsson said...

fan vad bra. ^^ det med jobbet också! good stuff! :D

tyjftyjftykfyul said...

Hihi va kul! ^^
Det känns som att det här kommer gå jättebra! :D
Mitt tips är ju att skriva upp dig på listor på alla ställen i Umeå som du kan tänka dig att jobba på, bara för att visa att du finns och att du kan tänka dig att jobba där ifall dom behöver mer personal! :)
You go girl! :D

Belinda said...

Men herregud, maria! Vet du inte vart nya konditioriet ligger? Cheeses! Det är asmysigt iaf :) sök! :)Klappa milton från mig nån dag... även om jag inte känner honom ^^

Anonymous said...

Iiih, lycka till med konditoriet! :D
Håller tummarna för att det går bra! :)

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.