Tuesday, January 22, 2008

På köttgrytefronten går det bra. Hittade ett recept på en lagom lätt Kalops. Men jag gjorde om den så att den blir godare. Rörde ner lite soja och vitlök i hopp om att få det att smaka lite mer exotiskt än vanligt. ...Sen hade vi inga morötter, och jag var tvungen att byta ut dem mot ngt.

Jag gillade Millencolin bättre som de lät förut. MYCKET bättre. Men jag är inte sämre än att jag antagligen kommer att ta hem nya skivan iaf.

Haha, Lotta: Det är bra att du kommenterar. Känns bättre att skriva 10 inlägg om dagen om man vet att ngn orkar läsa åtminstonde ett av dem iaf. ^^, Sen mitt finger, jag har nog bara klöst på nagelbandet för mkt. Dålig vana.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

:)

om du blir tvingad till matlagning nån mer gång prova detta:

http://www.ica.se/FrontServlet?s=
mat_recept&state=recept&receptid=
533876

= fresh!

jag gjorde det idag. ^^

Belinda said...

haha, jag gillar dina I-landsproblem! X)