Saturday, January 19, 2008

Jag hade egentligen massa jag tänkt blogga om. Men eftersom jag skjuter upp precis allt annat i mitt liv nu för tiden så gör jag samma sak med bloggen. Eftersom att jag är för trött för att göra ngt vettigt av det här så bloggar jag i punktform idag.

- Miljöpartiet har bestämt sig för att de är för shysst fildelning. Bra, tycker jag! Piratebay som promotade denna sida som fick mig uppmärksam på det.

- Lazee - Rock Away finns nu på piratebay. Där rök 9 pix jag aldrig mer lär se. Men jag lever på tanken att jag stödjer svensk musikindusti. Även fast det känns som om minst 7 av dessa 9 kr går till iTunes.

- Fick Dreamboyskivan av Lotten. Såå mysig!

- Jag inbillar mig att jag fått en släng av vinterkräksjukan.

- Voldemort DÖÖR! Blev äntligen färdig med sista Harry Potter boken idag. (Vet att jag är ett halvår efter alla andra, men jag bryr mig inte tillräckligt mkt för att köa när den släpps.) Blev riktigt besviken. Den var inte alls speciellt bra. Sjukt krystad!

- Mormor deklarerade igår att hon slutat äta kyckling. Hennes motivering? Hon "tycker så synd om de där små pippifåglarna". Min mormor är söt! Haha, hon har riktigt söta åsikter om dagens samhälle också. Mysigt att gå dit och fika och diskutera diverse aktualiteter.

1 comment:

Belinda said...

haha, s;;;t mormor! vi borde sl[ ihop v[ra morm;drar s[ f[r vi en supermormo tillsammans! Sry, tangentbordet 'r cp.