Tuesday, January 1, 2008

Nyår var en skitfest. Eller, det var hur kul som helst tills vi drog vidare. Men va fan, alla kan ju inte vara skitbra. Bilder kommer på bilddagboken så fort jag orkar.

Åker till Umeå imorgon. Ska bli så jävla skönt. Jag åker med pappa och Mikael, de ska dit och shoppa efter bilar. Så jag kan gömma mig med iPoden i princip hela dagen. Slipper vara social osv. Orkar inte med Malå just nu. Ska förbi Elgiganten också, och (förhoppningsvis) köpa mobilen. Snackade lite med Lotta och kom fram till att mobilen är mer värd att köpa nu. Blixten kan jag spara tills jag får ett jobb osv. För det är egentligen inte förrän till sommaren som jag behöver den. Men visst kan det vara kul att ha den innan, men det blir inte så nu.

Nej, ska käka lite skinkmackor och kolla på film nu. Förhoppningsvis somna också. Orkar inte med att vara vaken.

No comments: