Monday, January 21, 2008

Haha, ja herregud! Jag trodde att Ronnie ljög. Det är ju helt fantastiskt. Vem vill ha en tavla som föreställer Anna Skipper på väggen, och dessutom betala 1 195 pix för den? Obehagligt indeed.
Jo, jag inser faktiskt att man kan sätta vilken bild som helst på produkterna, men bara grejen att hon antyder att det faktiskt finns en marknad för iPodfodral prydda med Anna Skipper ÄR skrattretande.

(Mitt nagelband på lillfingret har blivit infekterat/inflammerat, det gör ont!)

3 comments:

Lotta Olovsson said...

haha!!!

&

men hur har du skadat dig då? :\ surt!

Anonymous said...

Aj aj aj aj.. inte bra :( Du får banne mig se till att ta hand om det!


Haha.. var ju så jag pajade min ringfinger nagel innan jul. Fortfarande fult :(

Fia said...

... jag kan leka med att ladda upp bilder hela dagen. Fatta hur mycket vuxnare du är än mig som stannade vid Anna Skipper! o_o