Wednesday, January 23, 2008

Jag har suttit och spelat Sims i typ 4 timmar nu. :P Sånt jävla slöseri med tid egentligen. Egentligen alltså. Men jag väljer att istället se det som att jag faktiskt fått ett barn som nu har toppbetyg och går på värsta fancy privatskolan. Men mamman kommer nog att vara otrogen med hennes mans bästa vän. Hennes man jobbar ändå bara hela tiden och hon blir så ensam om dagarna.

Har hunnit med att göra en ny familj också. Men pallade inte börja spela med den ikväll. Det är iaf en ensamstående mamma med två tonårssöner. Den ena som bara bryr sig och tjejer (Romantikambition), och den andra som är värsta stud (Kunskapsambition).




...New low om man bloggar om det också. xD

3 comments:

Fia said...

Underbart!
Men den här ungen på privatskola... händer det inga skandaler där? ;)

och om det är "du" som fått ett barn! Vem är då din "pojkväns bästa vän" som du har tänkt få till det med?! Har du glömt att berätta nått? o_o

Lotta Olovsson said...

haha. låter som en bra tv-serie. :)

jag har en simsmamma som siktar på tio barn. hennes egen man dog tillslut så jag har börjat använda hennes vuxna dotters pojkvän.

Fia said...

Hahahaha!
Stackars vuxna dottern då :P Vars mor kommer och snor (!) hennes kille :P
Haha.. sexmissbrukare ute efter tillökning.