Monday, September 10, 2007

Okej, nu har det hänt grejor!

Först och främst så har jag ÄNTLIGEN fått Internet till rummet igen. Pappa var förkyld så han tog en paus från skogen, så att han kunde fixa massa ärenden och hålla på. När han väl var hemma så fixade vi datorn och allt funkar som det ska. Förutom att jag inte har ngt photoshop! Fixade allt med last.fm och messenger och all skit som skulle in igen. Nu vet jag inte om jag fick till det så att den scrobblar från iTunes.. men det lär jag väl märka. Funkar iaf från Media Player.

Helgen är också lite mer planerad. Jennifer kör fortfarande hem mitt i natten, och det finns fortfarande en chans att jag får ta seaten. Men jag har en del backups, just in case sådär.
Plan A; Om Anna får ta deras bil, då åker jag hem med henne.
Plan B; Om Judith kommer och sover över, då åker jag med henne.
Plan C; Jag tvingar brorsan att komma och hämta mig.
Plan D; Om precis allt annat skiter sig så har Jennifer, sötaste vännen i världen, lovat att hon kan komma och hämta mig på söndag. Hon är snäll! :)

Just ja, Judith ja. Pratade med henne på matten idag om att det skulle bli fest i helgen. Hon blev jättepeppad. Så om hon lyckas övertala sin pojkvän och hittar en bil så lär hon också komma. Det här blir typ bara bättre och bättre. Skjutsen löser sig (förhoppningsvis) och det blir äntligen fest med Lota och Joni igen. Det var ju längesen... med mina mått mätt iaf. (Det var typ 3 v sen?)

1 comment:

Unknown said...

Oh, pepp som fn för fest i helgen! Det var ju som sagt ett jävla bra tag sen.