Sunday, September 9, 2007

Jag hatar att pappa jagar älg!

Dels för att det är jävligt äckligt, och dels för att jag inte har en jävla bil när han är borta!

Crap! Vi tänkte ju ta oss till Arvids i veckan. Men eftersom att jag inte har några pengar, och ingen seat, så måste vi dela på bensinen om vi tar Jennifers bil. Så jag har helt enkelt inte råd. Om allt annat skiter sig så får jag väl gå hem på söndag också.

Vet inte om pappa kommer att ha jagat klart till helgen. För har han inte det så får jag mig inte till arvids. Vägrar(!) sova hemma också. Så att åka med Jennifer är inte ens ett alternativ. Hon ska hem under natten, vilket lämnar mig rätt strandad i jävla Arvidsjaur på söndag om jag inte har en bil. Kanske skiter i det helt? Känns så jävla meningslöst helt plötsligt. Jag har ju liksom inte råd med ngt! Iofs har jag så att jag kan snåla ihop till kvällspengarna. Men har inte råd med ngn bensin, och eftersom att vi bor i norrlands fucking jävla inland så går det ju såklart inga bussar på söndag heller. Äh, nu är jag bitter.

No comments: