Sunday, September 16, 2007

Jag skulle så gärna vilja gå och spy nu. Men jag mår egentligen inte alls dåligt.

Christian fattar, tror jag. Gick hem till honom inatt, hemlös och jävlig, och mådde lagom skit. Dock så hade jag mött en riktigt vänlig själ som erbjudit mig en tältsäng. Men han skulle på efterfest osv. så jag pallade inte vänta på att han festat klart. Men det var skönt att veta att det liksom fanns en tältsäng där, om allt annat skulle skita sig.

Det var roligt igår, överlag iaf. Jag är inte alls bitter (sagt utan den minsta ironi.)! Det var bara en grej jag inte förstod, och nog aldrig kommer att förstå. Men jag orkar inte. Jag ska till Frankrike på tisdag och har andra problem just nu. Typ som att mitt handbagage kommer med största sannolikhet att vara för stort. Eller som att jag inte kommer att kunna stänga min väska. Sen är jag allmänt sån också, och helt övertygad om att allt kommer att skita sig. Har iaf bestämt mig för att ta med min skitdåliga kamera, tänkte att lite värt är det nog iaf. Jennifer tar sin, så vi har varsin. Insåg att mitt 1gb minneskort passar i skitkameran också :) Skulle kunna ta 4gb-kortet, men jag vill inte att det ska försvinna. Det är enbart för D80n. ^^

En sak som är säker är iaf att jag inte kommer att sova en blund inatt. Dels för en del andra saker, och dels för att jag vet hur jag funkar. Sigh.

Jag lovar att jag glömt ngt asviktigt. Men jag har passet, pengar, mobil, flyg/buss-biljett. Så ngt extremviktigt har jag nog inte glömt... tror jag. Crap.

Oh, btw. Om det finns möjlighet till Internet osv där borta så har jag på allmän begäran skaffat en resedagbok. (Min kusin hade en när han var i Nicaragua ett halvår, och min släkt insåg hur roligt det var.) Skulle iofs kunna skriva i bloggen bara. Men jag föredrar att min mamma inte vet att den finns, för hon skulle snoka så jävla mkt. Men iaf, heter mariabostrom där. Inte speciellt klurigt, men det får duga.

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Du hade ju en madrass hos mig ju!, like woot?

Hoppas ni kommer att ha tillgång till internet, så att vi får lite uppdateringar! :)