Saturday, September 8, 2007

Change of plans!

Okej ppl, nya planer.

Det blir inte Sthlm på onsdag, det sket sig. Det blir Stockholm på söndag istället (om en vecka då). Så vi kommer att kunna säga adjö på ett vettigt sätt och kanske till och med hinna träffa Maggie en sväng också.

Jag är jävligt sugen på going-away party med ALLA vänner på lördag också, men det skiter sig nog. Eftersom att vår buss till Umeå... OMG! Jag kom just på världens skitgrej! DET GÅR JU INGA BUSSAR TILL UMEÅ PÅ SÖNDAGAR!!! Shit, vi måste lösa på annat sätt. Det går inga från Arvids? But anyways, sugen på party på lördag. Men måste ju fixa skjuts tillbaks till Malå, eller hur det nu blir. Vi kanske rent ut av kan åka på måndag? Så löser sig partydelen. (Egentligen inte, eftersom att jag har INGA pengar. Har inte ens råd med Frankrike.. egentligen. Men skitsamma! ..ingen som känner sig manad att bjucka lite? Haha, nej! Nu ska jag inte vara sån.)

Herregud, nu kände jag att det här blev rätt rörigt. Jag ber om ursäkt xD

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Går - Frame
06:45 - 14:00 - restid = 7h 15min
13:15 - 19:05 - restid = 5h 50min
14:50 - 19:40 - restid = 4h 50min
18:00 - 23:30 - restid = 5h 30min

Det är dom bussarna som tar dig till Umeå från Arvidsjaur söndagen den 16:de September

Själv har jag egentligen inte heller ett korvöre, eftersom att jag planerar att se Timo både i Piteå och Sundsvall...