Saturday, September 8, 2007

Nya planer... igen

Det blir inte Sthlm på söndag, det blir Sthlm på måndag.

Det enda som stör mig är att det kommer att kosta satan att boka om biljetterna. Men jag ska be mamma och pappa snällt om de kanske inte kan pitcha in med några hundra, bara för att jag är deras dotter och allt det där. Fast de har trots allt redan gjort väldigt klart för mig att de dagarna är över. Alltså, inte att jag inte är deras dotter längre, utan att de slutat betala grejor till mig.


Vad festen beträffar så har jag bara pratat med Lotta än så länge, och hon är fetpå! Jennifer kommer om hon hinner och kan. Lite snopet eftersom att festen till hälften är för hennes skull. (Ja, jag är sån och gillar att festen är för mig.. och Jennifer) Haha. Men seriöst nu. Det där med pengarna. Kom ju på att jag har en lön som ligger och väntar på mig på Bolidens bankkonto (eller vart de nu har pengarna som ska gå till löner). Så jag kan nalla de 200:- som behövs för att betala in mig på krogen och köpa dricka därifrån. Men jag har egentligen inte.alls.råd! Fan, jag är sämst!



..Min last.fm har inte scrobblat på flera dagar. Vad fan är det för fel? Har dock inte ansett det vara ett tillräckligt akut problem för att jag ska genomgå besväret med att installera om det. (Men jag kan dock avslöja att det uteslutande handlat om Montt Mardié i veckan. Möjligtvis ngn enstaka halvtimma ägnad åt Lekman)

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

vet inte heller om min Last.fm scrobblar... Det står att den gör det, men det kommer inte fram nå på hemsidan. Men jag har bara lyssnat på Lasse, Säkert, Timo, Håkan, Anttila och Hellogoodbye ^^
Som vanligt med andra ord... mina nerladdningar dör ju bara... blir så less >_<