Monday, September 3, 2007

Fan vad opeppande allt känns nu. Vill till Frankrike, sen vill jag aldrig mer bo i Malå. Jag hatar verkligen det här stället. Tur att jag har Jennifer 3 steg hemifrån, annars skulle det nog vara ännu tyngre. Vi har bestämt att vi ska bo i Umeå innan jul, men det kommer ju inte att hända...

Sen hatar jag att jag inte har min jävla dator och mitt jävla photoshop. Utan det så har jag inget program som kan läsa mina raw-filer, och de blir i princip värdelösa. Vill inte fota med jpeg heller, känns rätt meningslöst. Eller, iofs så har jag ju PictureProject, men nej tack.

Skumdisco i lördags, fest hos Adam. Det var riktigt jävla klockrent. Men en massa vänner saknades, och nu är det flera flera veckor innan man får träffa dem igen. Suck.

1 comment:

Emma said...

va var du på stalo i lördags?! jag kan inte minnas att vi träffades.. eller kan jag det?1:b