Tuesday, September 11, 2007

Oh, sigh.

Klev just upp, har egentligen engelska om... 7 min. Men helt ärligt, palla? Har inte varit där på en hel vecka, så frågan är om jag ens får komma tillbaks även om jag ville. Ska hur som försöka hitta rektorns mailadress idag, så att jag kan berätta för honom varför jag aldrig kommer. Han är ju ALDRIG där när man vill prata med honom.

Men annars då. Tja, tänkte väl försöka städa lite idag, och kolla upp lite vad som ska med till Frankrike. Ska sätta upp alla tavlor som jag har tänkt sätta upp sen jag flyttade från Arvids också.

Fick ett sms från Malin. Hon undrade om jag ville rida Kickan. Jag vill alltid rida Kickan :) Så ska väl till stallet kring ett eller så. Tror att jag rider ut idag. Det regnar ju inte iaf. Crap, bara för att jag skrev det började det precis att regna. Jaja, men det löser sig väl ändå.

Sen får vi se om Lotta och Karin kommer till Malå imorgon. Stället där absolut ingenting händer.

No comments: