Sunday, June 17, 2007

Tack Aftonbladet för att ni lättade lite på min ångest. ^^

Här har jag suttit och varit olycklig för att jag missade Hultsfred i år (trots att de lätt hade sämst line-up i hela festivalsverige). Sen läste jag i Aftonbladet idag att Hultsfred hade haft rätt kass stämning och dåligt med folk. Yes tänkte jag! ^^, Då missade jag inte så mkt ändå :) haha
Men vad fan trodde de egentligen? Helt ärligt, alla festivaler har grymt mkt bättre bokningar än vad de hade i år, sen antar de att kids betalar 1700(!) spänn för en halvtaskig helg. Eh, nääe! Skit i typ Ozzy och 50 cent som vill ha en miljard i gage och boka kvalitetsmusik från Sverige istället! Alla vinner på det!

Men, har iaf kommit på en plan som kanske kan ge mig ledigt de två dagarna jag behöver för att åka på Yran. Jag vill INTE missa TTA >.< Allt kändes okej tills de bokade dem med... Men äh, annars har jag och Belinda bokat in Trästock iaf. Inte alls lika häftigt, men Lasse ska dit iaf.


Upprörade Maria! Upptäckte just att jag typ har noll Håkanlåtar på datorn. Vad är det här?! ^^

No comments: