Monday, June 4, 2007

Stugan igår ^^,

Alltid lika roligt att bara hänga där ^^, Maten var riktigt god också :) Trots att vitlökssmöret inte smakade ngt alls... Lärde mig äta potatissallad också (ja, jag har tidigare hatat det). På kvällen blev jag dock lite tjurtrött och gick och la mig, vad som kändes, 5 timmar före alla andra. Christian kom iaf efter ett tag och vi gick på en promenad i skogen. Som obehgligt nog jag bara kommer ihåg som en tydlig dröm, jag var faktiskt helt nykter. Men det var hur som riktigt mysigt... Klättrade upp på en kulle mitt i skogen och var rädd för att det skulle komma en björn och äta upp oss. Sen eftersom att mina skor är helt paj så gick jag och trodde att jag hade minst en hel myrstack eller 10 spindlar i varje sko, iish!

Inget flak än så länge vad jag vet... vad ska det bli av vår student egentligen? Äh, men vi får göra det bästa av det och gå längst storgatan eller ngt(?)... Men det löser sig nog. Bal imorgon också, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det skulle ju inte vara bal förrän sen ju ! Men det blir säkert bra det med. Ska till Fia vid 13.00 för att börja fixa hår och allt sånt där. Sen hänger jag där tills det är dags att åka iväg. Fördrink är också planerat.

Jag har inget jobb än... Mitt liv kommer inte ens att bli ett tragiskt ICA liv, det kommer att bli ett tragiskt arbetslöst liv. Fan, det är ju värre.!

Jag är fetsugen på ngt faktiskt, typ frasses eller pizza (drack igår, det är tillåtet)... men funderar på att inte äta ngt alls på hela dagen. Det är bara dyrt och massa bök. Sen är jag inte ens hungrig... John och Christian är iaf ute och åker nu, de undrade om jag ville hänga med och fota. Lite sugen var jag allt, men Family Guy lockade faktiskt mer. (jobbar på att ladda iPoden nu, fan att jag inte har det på datorn). Längtar som fan till Malå btw, inte för att jag vill vara där. Men jag är less på all stress osv, vill bara hem och städa till mitt rum, och sen bara bo där. Ångar riktigt mkt att jag inte sökte ngt till hösten, skulle vara såååå skönt att få flytta till Umeå eller ngt. (Ja, jag har ändrat uppfattning om Umeå, men det är mest för att det verkar som om alla jag känner ska dit, och jag vill inte vara heeelt ensam i en ny stad.... iofs så hittar man alltid nya vänner. Äh, jag flyttar till Uddevalla istället, leka med Belinda vaarje dag! Kan jag göra hennes läxor i de tråkiga ämnena som jag redan läst också, så har hon mer tid över till mig!)

...Inte på humör för ngt just nu! >.<

1 comment:

Belinda said...

Jaaaaa! ^^, flytta till uddevalla med mig, Bill ska bara skaffa jobb, sen ska han hitta eget! Då kan du ta hans rum xD Buttwipe, Bajsbarn och Kajsabajsa.. kan det bli bättre? NÄ! Leka hela dagarna, du får göra mina läxor (lol)