Saturday, June 2, 2007

Arrgh! >.<

Är less på mig själv för att jag inte la in nya The Used skivan på iPoden när jag ändå var i Malå. (iPoden har jag btw förstört, och hoppas få igen det på försäkringen.. men kan ta den historien sen).

Hur som, Christian har fotat bröllop idag. Så jag har häng hemma hos honom och kollat på Boondock Saints, fan vad längesen jag såg den. Hade glömt bort hur sjukt bra den är!

Christian kom iaf nyss hem och nu ska han fixa sig ett par shorts, sen ska vi till rampen igen och fota lite (ska bara vänta på att mitt batteri ska ladda). Fotade i rampen igår också, fick några riktigt bra bilder... eller, jag tyckte iaf om dem ^^, Får väl lägga upp ngngång.

Peppar imorgon SOM FAN! ^^, Kul med TP och grill på riktigt :D Synd att jag inte kunde lägga ut pengar till Fia, kände mig jättedryg. Men jag vet att jag kommer att handla upp pengarna om jag får en hundring i handen. Hoppas att det löser sig med budwiser och kanske lite belgiskt äppelöl ;) hihi. Jag är jättepeppad på värsta köttbiten och persiljesmöör! :D xD haha, borde ha min "Meat is murder"-tröja på mig också.

Pratade btw med Belinda igår också ^^, yaay! Fett längesen, men hon var sjuk :/ haha, väckte henne när jag ringde, sötis.

No comments: