Tuesday, June 5, 2007

aamagaad!

Bal ikväll, och jag är skitstressad. Vet inte varför, har ju läget under kontroll faktiskt. Men funderar på att kila till Fia om en timma, så är det bortgjort iaf. Kan jag hänga där till ikväll, det känns tryggt! Fixa hår, underkjol (min klänning ska bli puff!) och smink! pjuuh!

Kul som fan igår. Fika hos Joni för att fira henne och Lotta... mys! Haha, trots att jag var den enda utan mössa :) Men vi körde och hämtade den sen, så det löste sig. Sen drog vi iaf raggen. När vi hämtat TTA skivor så blev feststäminingen total xD Jag peppar onsdag! Så kuul! Mat (ngnstans) sen überfest :D :D PEPP! Hur som, senare på kvällen blev det myggbett och vattenpipa. (Lärde mig nästan åka skateboard också! :D Jag vill visa mina skills för ngn! :D:D lol)

OH, såg föresten Jonses klänning igår. Gud så fin den var, jag känner mig lite skabbig nu! Haha, men seriöst, det var den finaste klänning jag sett på såååå länge! ^^,


Ish, nu ska jag gå och väcka Christian snart... Han kan ju inte sova länge på baldagen ffs! Fast iofs kom vi inte isäng förrän 03.30 igår >.< Braaa!!(?)

No comments: