Sunday, June 10, 2007


Bästa helgen EVER!

"Vad gör ni när vi sitter i regeringen?"

Fredagen började med att jag knappt sovit ngt och jag var fruktansvärt opeppad på livet då. Sen kom Lotta och hämtade upp mig och vi drog hem till Nannas brorsas lägenhet (Tack som fan!!!). Drack "champange" och käkade jordgubbar. Jag och Sandra fick tvinga oss i den, det smakade inte så jävla gott... Hur som, sen blev det kyrka (det va dans, dans, DANS! xD) och skolan (vi kom alldeles för sent). Men skitsamma! Sen flak :D Vi ägde! :D


Kvällen var UNDERBAR! Trots att jag bara ser dryg ut på den bilden, inte glad :D

Kvällen alltså; Startade hos Nannas brorsa (Tack som FAN igen). Bästa förfesten på såå länge. Lottas grymma studenskivor snurrade hela kvällen! Massa Håkan och annat skitbra (vi minns konsumfesterna 05/06). Sen drog vi på Röda Villan, träffade massa underbara människor. Kommer att sakna alla så mkt!

Medan då? Ja kanske inte det häftigaste, men det funkade. Bartendern var dryg som fan... men lite generös också :) Gillar "jag har aldrig" på efterfesten också :D

Igår kväll tog vi igen missad Lappis tid och förfestade i Jonis bil. Tanken från början var att hitta ngn förfest, men det hände aldrig.. Men vi blev ordentligt packade i bilen istället :D Kul som FAN! Kommer att sakna min klass :/ Lappis ägde! :D

Sen orkar jag inte skriva mer; hur som så var det här typ den bästa tiden i mitt liv ! :D hade SÅ kul! :D:D:D yaay! ^^, hahah

(tack för bilderna, Erik ^^)

2 comments:

tyjftyjftykfyul said...

Kul att nån hade roligt iaf... Tyckte själv att det var ganska jobbigt och lite små tråkigt. Enda roliga som hände var väl när jag fick den där "hejjagtuggartuggummiochpratarsomenstockholmsbimbosomharfåttinplantatavsinpappaochtrorattjagärnågotbaraförattminaläpparserutsomfrukostkorvar" att se rött. Men hon var faktiskt rätt kass på att ta kort...

Lotta Olovsson said...

definitivt på listan över dagar jag vill leva om igen!