Sunday, March 9, 2008

Var på sjukhuset idag. Har vätska bakom trumhinnan i det vänstra örat, och det högra är jätteinflammerat och har varat sig och skit. När läkaren kollade i dem sa han bara att det inte såg speciellt bra ut. Fick iaf ut antibiotika, ngt slemlösande (hur äckligt låter inte det?) och en massa Ipren. Ska till apoteket och hämta ut allt imorgon. Fick bara med mig två antibiotikatabletter och lite Ipren ikväll. Men det känns jävligt bra att äntligen få ngt som ska hjälpa mot den här skiten. Måste ju vara fresh till i helgen när det blir party med Lisa, Camilla och Polek!

Sitter och kollar på Bambi nu iaf. Jag och Emma hade aldrig sett den, så jag antar att det var dags. Gud vad sorglig den är! Är det här verkligen en barnfilm? ...borde egentligen inte blogga medan jag kollar på den eftersom att det hindrar mig ifrån att koncentrera mig så mkt som jag egentligen borde. Men jag ligger efter med bloggen nu i mars. Måste skärpa mig!


Har börjat se om Life as We Know it. Jag gillar den. ...dock så är ju den inte ens hälften så bra som Skins, det måste jag erkänna. Men det är lite som är så bra som Skins. Fan, tror att jag ska se om alla avsnitten igen.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

men fortfarande, jonathan är sjukt mkt sötare än ben!

Maria said...

Jag vet inte om jag tycker det. Ben är så gaaalet snygg. Iaf i serien. Jag bildgooglade honom och blev uppriktigt sagt besviken..
Säger ju inte att Jonathan är ful, bara inte lika het som Ben X)