Wednesday, March 26, 2008

Nu dör jag snart. Ska upp om 3 timmar... yippie.

Mår inte speciellt bra. Men jag har inte råd att sjukskriva mig mer nu. Har redan varit sjuk 2½ dag i mars ffs! Känner mig som en jävla skolkare, trots att jag mår piss på riktigt. Sen är det ju Umeå Open på torsdag. Tar livet av mig om jag missar Martin och Poplars över en jävla förkylning! Det händer bara inte.

Håkans skiva ramlar förhoppningsvis ner på hallmattan idag, men så tur har man aldrig.

Fick Lasses nya släpp igår (idag beroende på hur man räknar). Helt jävla lovely. Kom Kampsång är klockers! Nu gäller det bara att trakassera Timo tills han släpper en fullängdare på svenska. Han gör det ju så fint!

1 comment:

Emma said...

jag tror nog att du orkar med imornkväll om du lyckas ta dig ut och fixa festkläder så:b

tusan alltså, jag sov kanske 3,5 h inatt men än är jag inte trött, fin dag med redovisninge bortgjord ju:D

KOM HEM NU!