Friday, March 7, 2008

Jag har galet ont i mitt öra. Känns som om halva huvudet håller på att falla av. Det suger!

Har kollat på Skins hela eftermiddagen. Gud vilken fin serie! Jag gillar den, som fan! Har sett sex avsnitt hittills, så jag har sju avsnitt kvar nu. Sen måste vi ta hem mer. Tog hem ett avsnitt av Grey's imorse också. Jag gråter alltid så mkt till den serien, men den är fin.

Fuck! Jag vill ju må bra nu! Pallar inte att snora, inte kunna svälja och gå omkring med sprängande öron hela tiden. Det tär. Kunde ju vart fest ikväll om inte jag tvunget skulle sjuka ner mig >.<

1 comment:

Fia said...

Oj! Men då låter det ju som att du har öroninflammation.
Ett tips för att få det att gå över fortare: sov så uppåtsittande du kan ... det fick jag av en läkare en gång + några smärtstillande och massa vatten.