Sunday, March 9, 2008

Jag gillar faktumet att jag kan ligga i sängen och läsa bloggar. Det får mig att känna mig rik, på något sätt.

Hetsig vecka till veckan.
Måndag: ..vettefan om vi skulle göra ngt imorgon? Ronniedag och premiär för Kockduellen iaf.
Tisdag: Tvätta
Onsdag: Evert skulle bort, vet inte om vi skulle göra ngt?
Torsdag: Städa, stan, sola
Fredag: Lisa, Camilla och Polek kommer. Pizza och Corona på kvällen.
Lördag: Tacos och Dåliga Gatan
Söndag: Bakisdag i sinne.

Okej, kanske inte så hetsigt som jag minns det? Men vi ska iaf göra annat att att ligga hemma och kolla på tv-serier. Ngt som jag roat mig med sen i torsdags.
Nu hoppas jag bara på att mitt knark hjälper!

2 comments:

Lotta Olovsson said...

vad hade evert på onsdag?? jag har inget minne kvar. vi har iaf tvättid då, men jag kanske ska ta detta irl med er och inte i bloggen.. haha

Emma said...

nä det blev tvätt-tid torsdag 16-19
för jag tänkte att du skulle flyttstäda tisdag? haha vi pratar då du kommer hem:b