Wednesday, March 19, 2008

Bara jag som tycker att det är jävligt irriterande att precis ALLA ska släppa sina skivor på typ samma dag?! Men pepp som fan på allt nytt! ..ska bara komma på hur jag egentligen tänkt ha råd med alla. Men känner att jag inte kan skippa ngn heller, de är för bra helt enkelt.

Blir Malå imorgon iaf. Men måste åka med sena bussen så jag är väl inte hemma förrän vid 21 tror jag. Kan vara senare också. Sen blir det upp tidigt på fredag och iväg till stallet. Kommer att bli SÅ fint. Hoppas att det är okej väder så att jag kan rida ut en sväng! Har saknat Milton så mkt, han är så jäkla go.
Sen blir det iaf Johannisberg och stugan efter stallet. Ska rida lör, sön också, så det blir att pendla mellan stugan och Malå. Men det är lätt värt det. ^^

(Reklam för Angel på TV just nu. Jag kan inte titta, jag tycker att det blir för pinsamt. Fan, vad jag HATAR Helena Bergström och Colin Nutley. De tillför ju ingenting till svensk film. De är snarare dem som gör att merparten av befolkningen skäms över svenskproducerade filmer. Man glömmer så lätt bort allt det skitbra som faktiskt kommer härifrån. Det enda man kan tänka på är jävla Helena Bergström och jävla Colin Nutley. Sluta göra film! Det blir ju bara skit iaf.)

1 comment:

Anonymous said...

Haha va fan! Tänkte på dig igår och undrade vad du gör nästa helg?! Lust att dra med maggie och judith till umeå??!! :D