Friday, March 14, 2008

Lisa gästbloggar:


Så sjukt jävla fatalt och helt jävla kolosalt FINT!
vänta nu.. stavas kollosals kollosalt eller kolosalt?
förmodligen... kollosalt. SKIT SAMMA!

Hej!
Vi lyssnar på Vincent. Det får mig bara att tänka tillbaka på en dimmig liten helg i Åre
(res dit, OCH RES MED SKISTAR)
...då jag och några vänner skulle in på bygget för att se ovannämd artist. Vi kom inte in,
Men däremot friade jag tydligen till en karl i kön, för att han bodde i Skellefteå.
Det tyckte jag var fränt.Men när människan sedan nämner att han ÄVEN har bott i Piteå är Lisa såld och ber karln att gifta sig med mig.
(kände ni hur bra formulerat detta är?)
Iaf, kollosalt fint i Umeå! En drink till höger, folk lite överallt och bra musik.
alla som inte dansar är våldtäktsmän - ett faktum. helt klart.
I hemstaden östersund är det konsert på gång där min granne medverkar, mebn jag är inte bitter. fick nämligen höra lite av konserten från charlottes mobil.
YAY!
(detärsåjävlasvårtattskrivameddettatangentbordförjagfårinteplatsmedminajävlafingrarhär)

Två dagar ledigt till! Sen är det dax igen!! den vardagliga "välkommen till skistar sälen, du pratar med Lisa" skall åter tas upp. jävla skit och jävelberg,.
vad göra?
nja.. man kan alltid ta en drink till!

Alla umeåbor är härmed välkomna till Storsjöyran 2008 i min hemstad, då jävlar ska det lyssnas på en full president, ätasgodisremmar sam älgwrap, dandas till alla mysko och helsköna band som kommer samt festas så sjukt!

nu håller skrivbordet på att falla isär. och miss blue har gått på repeat 5 gånger
dax att bryta!

No comments: