Thursday, May 24, 2007

Yo!

Det blev visst bal för mig trots allt, känns rätt okej faktiskt :) Christian köpte en skitsöt slips idag ^^, hihi, han kommer att vara såå fin :) Men för mig iaf så löste det sig så att jag kunde köpa Annas klänning, som genom ett mirakel passade skitbra på mig. Den är dock lite lite för kort för att jag ska tycka att den är skitsnygg... meen, det är ingenting som förstör hela klänningen. Sen tycker jag att bilden ljuger lite också, rosorna är inte riktigt lika stora, och kjolen inte riktigt lika stor... men det var nog mest för att jag inte fick underkjolen att se normal ut. Men ska ta den till Arvids och prova igen, se om jag får till det. Annars kan jag ha den som den är :)



Usch, i övrigt en lite jobbig dag idag. Den började med att vi fick reda på att Nanna varit med om en olycka. Så obehagligt det var. Tänkte bara på hur dåligt jag mådde efter att vi krockat och hur sjukt rädd jag var för bilar sen.. Men det har nästan gått över. Men blir fortfarande skiträdd varje gång jag ser ngn bil komma mot en korsning, det ser ALDRIG ut som om de kommer att stanna. Sen ska jag inte tala om hur dåligt jag fortfarande mår när jag kör förbi korsningen i Abborträsk, fy! Men hur som helst, senare fick vi reda på att Nanna mådde bra, och killen som också var inblandad kommer med stor sannolikhet att läka ihop och bli så gott som ny igen. Om det blir som det blev för mig så kommer hon att må lite dåligt ett par dar.. men sen kommer hon nog att kunna gå vidare och vara helt jättelycklig med oss andra på studentdagen :) Jag hoppas verkligen det! Jag vill att hela klassen ska vara superlycklig den dagen, trots allt sista riktiga klassfesten någonsin!

No comments: