Sunday, May 6, 2007

Tough Alliance

Ibland tycker jag om Piratebay! Sitter och försöker ladda hem massa Tough Alliance (blev grymt sugen) och jag har ju bara typ ett album och några låtar. Jag ville ha massa. Hur som, den lilla smilisen som visar hur det går i Azureus är gul (=lite bitter sådär), men det är ändå bara 3min kvar. Jag trodde att jag läste fel först, det måste ju stå 3h, eftersom att det aldrig går bra när den är bitter. Men tydligen så funkar det ändå.

Still, saknar Christian. Har inget batteri på Ipoden (jo, men extremlite). Har inget batteri på telefonen (jo, men det skulle inte att gå att prata i den mer är 20s ungefär). Jag vill ju kolla på Family Guy ikväll ju!

Of Montreal - Heimdalsgate Like A Promethean Curse
Jag vet inte varför, men jag tycker om den SÅ mkt. Måste se dem, bara för den låten.. helt ärligt!

No comments: