Sunday, May 20, 2007

Yippee ki-yay

Såg Yippee ki-yay idag på 6:an. Haha, det var nog egentligen inte speciellt kul, men eftersom att det var det eller att städa rummet som gällde för mig så höll det mig kvar. Funkade för mig iaf. ^^,

Hur som, sov över i Sofias stuga inatt, med henne, John och Christian. Planen var väl att grilla med det blev det inget av. Vädret var alldeles för lurigt; regn ena sekunden sen fint igen. Men det blev ett parti TP istället. Jag hade världens flyt i början, sen gick det skit. Det var en fråga om ngn slalomåkare som hade vunnit ngt. Jag svarade Ingemar Bergman(!). John skämdes över mig för att jag inte visste vad Ingemar Stenmark hette (svaret på frågan var iaf Pernilla Wiberg). Kvällen var skitlyckad iaf! Det blir till att göra om! :)



Hihi, en av polaroidbilderna från grillkvällen (som inte blev en grillkväll) igår! Skyller fnisset på att jag redan druckit några öl och cider. (öl = budwiser, inget annat går ner). heheh, en liten stund senare halkade jag skitsnyggt på en blöt trädrot, och alla skrattade xD Lite pinsamt! Jag menar, jag var inte falla-på-röven-full riktigt ännu!

Sofia, John, Christian: Det MÅSTE göras om, snarast möjligt! Tummis på den?


Sen på väg hem till Malå så satte jag in en ruskigt gammal skiva i stereon, med massa Millencolin och NOFX. Fick världens NOFX-sug och jobbar på att få hem hela deras diskografi nu ^^, yay! (men nedladdningen dog precis, har hittat en ny... men den verkar inte vara lika bra, GRR.) Sen satte jag och längtade som fan efter en eventuell "Ray" på Millencolins spelning på yran i sommar. Men kommer inte den så blir jag lite bitter faktiskt.

Mösspåtagnings och utvgnings till helgen! :D PEPP!

2 comments:

John said...

Men millencolinc nya(ste) skiva är ju så mycket sämre än dom gamla

Maria said...

John; Jo tack att den är! Men Ray är ändå en sån jävla grym festlåt ^^, hihi