Tuesday, May 29, 2007

The Used - Lies for the Liars

Hihi, det jag hittills hört av den nya (uhm, den kanske är skitgammal, vet ju inte när den kom ut) skivan är skitsött ^^ Mkt... gladare(?) än förut. Eller, glad är nog fel ord. Men det är inte riktigt lika mkt skrik iaf, vilket är lite synd. Grejen med The Used är ju att de skriker så snyggt. Texterna är väl fortfarande ganska mkt likadana. But still; något är annorlunda, även fast allt egentligen är ganska likadant. Hur som, efter så här en lyssning så bestämmer jag att Hospital är min favoritlåt xD Men, eftersom jag knappt lyssnat på den så borde jag egentligen inte ha ngn åsikt.

The Used - The Bird And The Worm



I övrigt, jag är JÄTTE förkyld >.< Är JÄTTE less på att städa (har en dag kvar). Saknar Christian JÄTTE mkt, och peppar Fias stuga JÄTTE mkt.. när det nu blir av ^^

4 comments:

Fia said...

Vi ska peppa söndag :D det är då allt händer! Fett med grill, alkohol och ... kanske mer TP?? hahah

Maria said...

Fia: haha, men kommer inte John att vara jobbigt bakis då? Tänkte om han nu skulle bli full och klä av sig på söndag xD Så jävla pepp! :D:D:D

Fia said...

Maria: Han skulle ta en återställare på söndag eftermiddag. Så han blir nog full först ska du se ^^ hihi Det är luuuungt. Ska säga till honom att du är jättepepp att få se hans nakna stjärt! xD

Lotta Olovsson said...

wow, visste inte ens att de hade nytt ute.

krya på dig!