Wednesday, March 24, 2010

Saker som stör mig idag:
- Vad är det för jävla projekt några amerikanska studenter har mailat mig om? Jag ignorerar till mina lärare säger åt mig att göra annat. Fått två mail och jag fattar ingenting.
- Varför kan de inte lägga upp nedladdningsbara pdf-filer på cambro istället för att länka till vad som ser ut som pdf-filer fast som man måste läsa i webläsaren. Det betyder alltså att man inte kan sitta och göra anteckningar i dokumentet eller styrka under viktiga saker. Som om det inte är jobbigt nog att sitta och läsa på datorn redan?
- Jag har sjukt mkt träningsvärk i både armarna och benen och kan knappt röra mig.
- Jag måste skriva en rapport som jag redan är sjukt less på, och denna rapport hindrar mig från att gå till iksu idag!
- Jag har ingen mjölk hemma och jag orkar inte gå till affären :( Det här är nästan värst, för jag är så sjukt sugen på våfflor!

Saker som stör mig mindre idag:
- Pengarna kommer imorgon
- Umeå Open kör igång imorgon
- Mamma komma på lördag
(Inget av det här händer ju idag, men tanken på det lättar)

No comments: