Friday, March 5, 2010

Gaah, så trött jag blir!

Åkte buss två ggr idag - och två ggr var jag tvungen att åka med den där jävla "reggae-chaffisen" som ju alla verkar älska! Fan, vad jag hatar honom! Hamnar ju såklart ALLTID under en högtalare också. Det är inte så mkt att han spelar reggae som stör mig, utan det är att han spelar det sjukt högt och i fruktansvärda högtalare. Det kanske låter bra framme vid honom, men fan inte där jag sitter. Sen, jag vill inte låta som en gnällig tant eller så, men han spelade en låt som handlade om en kille som älskade att slicka fitta! Alltså, jag blir sååå jäävlaa trött! Nobina/Ultra/whatever är fan skyldiga mig pengar, pallar inte betala för att sitta och lida i 20 min. Buss är ju liksom det enda som funkar, taxi är för dyrt och vägrar promenera och bli våldtagen!

Puh, sorry! Var bara tvungen att ventilera lite. För övrigt så hatar jag bussarna mest överhuvudtaget. Kommer ju aldrig när de ska!

Bortser man från den sjukt dåliga servicen stadsbussarna i Umeå erbjuder så har det varit en väldigt bra kväll. Alice i 3D med Lotta och Josefine. Bra film, fint sällis!

No comments: