Wednesday, March 17, 2010

Fortfarande ångest över rapporten. Irriterad på världen för att det inte händer tillräckligt mkt. Tidningarna uppdaterar sina sidor alldeles för sporadiskt och alla mina vänner har liv och hänger inte på facebook - så jag har inget att göra.

Fick ett extra kårleg av Mecenat idag också. Tack, tror jag. Andra gången det händer mig nu att jag fått två kårleg på samma termin. Dock så har de visst fått in bokstaven Ö i sin programvara som trycker korten nu, på det förra hette jag "Bostrm". Men nu har jag ett extra iaf.

Borde egentligen kunna skala potatis till middagen och diska upp från gårdagens middag, för att aktivera mig med ngt iaf. Jag känner mig så sjukt överflödig när jag bara sitter på röven och glor in i datorn en hel dag, gärna med ngt dåligt tv-program i bakgrunden som jag inte märker av också.

Skulle inte bangat för en St. Patrick's day fest ikväll, men jag har inga pengar och alkoholen jag har hemma måste sparas till större och bättre fester, typ Josefines i helgen.

1 comment:

Jennifer said...

Ska göra det, förmodligen imorgon ^^. Hur länge får man vänta innan man byter till en ring?
Njea, inte så mycket iallafall. Jag har känsligt tandkött+ väldigt ytliga blodkärl så det blödde lite grann :P.