Monday, March 8, 2010

Fy tusan alltså! Längesedan jag var så här sliten, men det är kanske inte så konstigt?

Josefine väckte mig vid sju imorse och sen var det full rulle fram till ungefär 16. Flyttdag idag! Helt sjukt duktiga var vi också. Hon hade fått en möblerad lägenhet med ville ha sina egna möbler (förståeligt, bostadens möbler är rätt sunkiga) så vi fick börja med att skruva isär alla möbler som redan fanns i lägenheten och sen bära ner det till förrådet. Det tog väl 2 timmar ungefär. Sen drog vi direkt och hyrde släp och fick köra två vändor från hennes förra lägenhet. Sen fick vi ta en vända om Evert och Jennifers lägenhet för att hämta upp världens tyngsta jävla tv! Haha, och den blev väl inte speciellt ergonomiskt buren, så det lär nog kännas i ryggen imorgon. Efter det blev det välförtjänt flytt-pizza! Drog hem kring 17.30, och sov igenom två avsnitt av Grey's. Känner att det inte är ok att gå och lägga sig riktigt ännu, så sitter och försöker hålla mig vaken till 21, då får jag sova. Går jag och lägger mig innan så lär jag vakna vid 3 och inte kunna somna om, så väl känner jag ändå mig själv.

Halsen är fortfarande helt fucked up, men hoppas på att kunna prata någorlunda imorgon.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

duktiga ni var, jag var och kikade på läggan nyss också. fin var den!

NoCarbsHighFat said...

du var bääääst som hjälpte mig alltså! :*