Tuesday, March 9, 2010

Bläää! Nu är jag less på att vara sjuk!

Släpade mig trots allt till föreläsningen idag. Kändes vuxet och ansvarstagande, men rethostade mig igenom hela föreläsningen som var på tre(!) timmar så jag tror att hela min klass nog tyckte att jag skulle stannat hemma. Haha, överröstade typ föreläsaren. Men vad gör man liksom? Hade inga pengar att köpa ngt att dricka för heller, men fick typ Sebastians halva pepsi och då blev det lite bättre.

Lisa kommer till stan en sväng imorgon! :) Ska bli sjukt kul att hinna träffa henne och hinna prata lite innan hon drar iväg till Kanada för typ ett halvår.

Bestämde att jag åker upp till Malå imorgon kväll också. Jag är pank och sjuk, så jag tycker att jag är värd att få komma hem, ligga i soffan och få maten lagad åt mig ett par dagar. Pank som sagt, så var tvungen att ringa pappa och be om busspengar tidigare och det tog en evighet innan han fattade att det var jag! Haha, pratar ju så himla konstigt nu så han kände inte igen mig alls. Men tydligen så blir det stugan till på fredag, och det kan jag verkligen gå med på. Måste bara komma ihåg att ta med täckbyxorna.

No comments: