Tuesday, June 10, 2008

Jag är en rätt bitter människa. Det har jag accepterat och jobbar på att lära mig leva med nu. Men jag vet bara inte hur. Hoppas att det blir bättre när jag har sagt upp mig från jobbet (6veckor!!), haft min välförtjänta(!!) semester och börjat plugga. God, vad jag längtar efter att få börja plugga. Jag vill känna mig smart igen. Meen, det känns som om jag snarare kommer att känna mig rätt dum när skolan börjar. Har iaf i princip bestämt mig för lärarlinjen nu. Känns som om jag skulle få ut mer av den. Fast, vad vet jag. Jag behöver ju inte bestämma mig förrän antagningsbeskedet kommer... när nu det kommer.

Åker hem till stan med 15.30 bussen! Känns fint. Mindre fint bara att Lotten jobbar när jag kommer, men får se om jag pallar vara vaken tills hon kommer hem. Det borde jag palla.

Drömde om Yran igår också. Det kommer att bli SÅ fint! Det enda som skulle kunna göra upplevelsen lite grå är om det regnar hela helgen. Men va fan, även om det gör det så kommer det ändå att bli underbart! Bara 6 veckor kvar nu!

No comments: