Tuesday, June 17, 2008

Började skriva på det här inlägget för en och en halv timma sen.. Sen flög det in den fetaste getingen jag sett i hela mitt liv, och jag kunde omöjligt sitta kvar. Nu har jag spenderat den sista en och en halv timman med att stå i hallen och stirra på den. Har diskat mellan varven också. Helt plötsligt var den bara borta, så jag smög in och hämtade datorn för att kunna skriva klart det här jävla inlägget! Så nu sitter antagligen getingjäveln och lurpassar på mig och väntar på att jag ska sova innan den börjar surra igen. Damn! Varför händer sånt här när jag är ensam?

Meen, iaf! Det har varit en rätt fin dag idag. Lite jobb och sen åkte jag ut på stan och mötte upp med Adam som är i stan över natten. Vi tog en fika och vandrade runt lite planlöst för att fördriva tid. Heh, men blev lite speedad eftersom jag först drack en stor latte på Schmäck och sen köpte jag en stor take away latte på Barista. Lite overkill kanske, men det är ju så jävla gott!

Nu är det är iaf spikat att jag åker till Arvidsjaur på fredag och festar med pojkarna! Kommer att bli fint, synd bara att Erik ska vara i skogen ngnstans. Ska bara berätta för pappa att jag inte kan äta så sent på fredag eftersom jag vill vara i arvids innan midnatt, får se vad han säger om det.

Belinda är i norrland under trästock, men kanske inte kan hänga på eftersom hon har en dum auktion hon måste hjälpa till med. Damn! Skulle vart så jävla underbart att få en riktigt, riktigt rolig helg med henne! Sen fick jag veta idag att jag kommer att missa Tyska milen eftersom att det är samtidigt som Yran. (Heh, inte för att jag tänkt vara med, men kul att kolla på). Varför är allt samtidigt som Yran i år?

No comments: