Wednesday, June 11, 2008

Ååh, jag är galet sugen på en festivalsommar i sommar! Men eftersom jag måste jobba både juni och juli så betyder det att jag missar det mesta bra (skulle dö för att få åka till Arvika t ex). Yran är redan spikad. Trästock kanske händer om jag och Lotten lyckas fixa en bil, men det är ett problem för en annan dag. Way out West känns lockade som fan.. men, dyrt! Så jag får se. Emmaboda skulle definitivt hända, om det inte skulle råka infalla på exakt samma helg som yran. Bummer. Speciellt eftersom att Belinda ska dit! Skulle vart grymt(!!) att hänga med henne. Men det kanske hinns med iaf?

Ska iaf se om jag inte får mig ner till Gotland och Göteborg en snärt i augusti iaf. Känns som om jag verkligen behöver det!

Haha, vi har förresten galen studentskiva här nedanför köksfönstret. Kids som röker, dricker och skriker studentramsor. Det känns... fint! Jag unnar dem det. Hälften av dem är ändå arbetslösa imorgon. De har bara inte fattat det ännu (som jag och Lotten pratade om tidigare idag).

2 comments:

Anonymous said...

haha jag tror nog de har fattat det! men studenten ska man fan bara va lycklig och inte tänka på såna "små" saker! :D

Belinda said...

BUMMER att yran och emmaboda ska slå sig ner på PRECIS samma datum! >.<