Tuesday, June 3, 2008

Gosh darnit vad jag har blivit keff på att blogga! Men jag känner bara att jag inte har ett jäkla piss att berätta.

Kan iofs ta och slänga in några rader om hur brännbollsyran tedde sig;

Fredagseftermiddagen var riktigt dålig, tills mina vänner kom och smällde in lite vett i skallen på mig och gav mig en kram och sa att vi skulle ha bästa festen på Ålidhem. Så jag ryckte upp mig och det slutade med, ja, den bästa festen på Ålidhem. Trots att det kanske blev one to many drinkar, och efter kl 23 är de mesta en massa gröt och dimma. Men trots det så vet jag iaf att jag hade jävligt roligt. Såg ännu en igelkott och ligger nu på 5 totalt.

Lördagen då? Började med ett par cider på ängarna och lite brännbollstittande (öh, egentligen inte). Sen drog vill till Antons brorsa och grillade lite och tog ett par drinkar. Sen drog vi tillbaks till Geografigränd och hade en mysig, lagom kravlös, förfest. Planen var Corona, men hittade vettigare saker längst vägen och ändrade lite på planerna.


Nee, nu blir det att fixa Sonicprenumeration och kolla efter nya pockets på adlibris!

1 comment:

Lotta Olovsson said...

jag gillar dig och din blogg vännen!