Monday, June 9, 2008

Jag har sinnessjukt ont i nacken. Vet inte om det är för att jag mest bara sover hela tiden, och har under hela den tiden legat konstigt, eller om det är för att jag bara spänner mig. Jobbigt är det iaf!

Det blir iaf att åka hem till Umeå imorgon. Men vet inte ännu om jag tar 17.50 bussen, eller 15.30 bussen. Känns bättre att vara framme i stan kring 19 istället för kring 22. Får se om det blir jobb på onsdag eller om febern vägrar ge med sig. Jag känner att jag börjar bli riktigt less nu. Men det är iaf bara 6 veckor kvar till semstern nu. Så jag ser verkligen ljuset i tunneln.

Ska bli skönt med semester hela augusti! Längtar som fan till Yranveckan nu också. Biljetterna ligger redan hemma i lägenheten, betalda och klara. Ska bli sååå fint att bara få glassa nere i Östersund en vecka. Få träffa Lisa och alla igen! ^^, Det är det jag kliver upp för nu. Eller, ibland är det så illa, men kanske inte jämt.

No comments: