Wednesday, February 27, 2008

Jag hade flyt idag. Sådär som jag sällan har.

Men, dock så snöade det. Mkt! Inte så kul att ta 25 minuterspromenaden till anstalten, och sen 25 min tillbaks i blöt, äcklig snö! Speciellt inte eftersom att det snöade inte från himlen, det snöade från höger!

Ringde vår värd också. Han visste inte vem Rolf Häggling var, men trodde inte att det var omöjligt att vi kunde få tag på nycklarna på fredag iaf. I like! Ska ringa honom igen på fredag och höra. Han visste nämligen inte förrän efter kl 14, när han hade besiktat lägenheten. Vilket iofs passar rätt bra eftersom jag jobbar väl till... 12-13 ngngång.


Tråkigt också att våra vänner bestämt sig för att lämna England. Kommer alltså inte att hinna komma och hälsa på.
Men, jävligt kul att de har bestämt sig för att lämna England! Saknar tjejerna ju!

Men får se. Hade ju planerat att komma ngngång i April där, men nu när det verkar skita sig(?), så blir det Göteborg/Uddevalla den helgen. Om inte jag och Belinda åker över själva. Men blir det Göteborg så blir det London till hösten, med Belinda!

Nu är det Top Model, som kräver min odelade uppmärksamhet.
Peace out!

2 comments:

Fia said...

Komma till Visby dåå?
Vi kan fika. Jag kan baka... eller... vi kan ju faktiskt dra igång ett party XD
...sen så är det ju vår här också! Massa blommor överallt och varmt å gott! ^^

Lotta Olovsson said...

men wtf, :0 :0 jag läser den närmast religiöst! fattar inte att jag hade missat det