Sunday, February 10, 2008

Jag förstår verkligen inte vad grejen är med Robyn. Jag tycker inte alls att hon är lika fantastisk som alla andra verkar tycka. Men man kanske måste älska alla svennar som slår stort utanför Sverige? Så låter det ju iaf på alla kritiker. Men helt ärligt, lyssna på det. Det låter ju precis som det lät för 10 år sedan (eller när det nu var hon var aktiv senast).

Jag snackade med Jonse igår på msn. Blev fett sugen på att åka till London och kolla på något häftigt band. Man behöver knappt planera. Spelar ju något vettigt där varje kväll känns det som. Blir att spara alltså :)

INTE peppad på umeåbussen idag. Kommer tillbaks till stan 21.50. BLÄÄ!

1 comment:

Lotta Olovsson said...

jag fattar grejen! och det låter ju inte alls likadant tycker jag... lite mer elektronisk (pga av teddybears sthlm-killen) och när hon inte har ett stort skivbolag över axeln så vågar hon svära i låtarna också, haha. hon är mkt coolare nu. ¨ska jag se det som ett projekt att omvända dig? :)

och yes det var den låten robin pratade om, min gateway till den skivan. galet fin!