Friday, February 29, 2008

Fylleblogg, igen!


Ska väl snart till Corona. Ska väl bara orka först. Det är kallt ute. Och jag har reumatism i min vänstra handled. FORREAL! Gör så jävla ont i den iaf! Kliar typ inne i benet! >.< Men Emma säger att jag inte borde oroa mig. Så jag oroar mig inte.

..Det som oroar mig däremot är den extrema mängd spelningar Miss Blue av Vincent fått på min Last.fm ikväll. Oroande! Spränger garanterat datorhögtalarna (ännu mer) med den också. Det är rätt kefft. Men vadå. Jag och Evert peppar till den.

Jag peppar Lotten nästa helg. Hon är ju så underbar att festa med.

Peppar Lisa och Camilla Dåliga Gatan helgen också. FY FAN VAD BRAAA! Ringde Lisa ikväll. Saknar henne galet mkt! Camilla med. Hon är bäst på fest. Tydligen vandrade hon iväg med en flaska vin och en madrass (en sån för backåkning) ikväll också. Fiiint! :) ..så länge hon inte skadar sig. För det skulle suga, riktigt mkt!!!

Nu fick jag smisk av Evert! ..och rumpdansen X)X)

No comments: