Sunday, November 18, 2007


Laakso igår alltså! De var verkligen hur bra som helst. Bättre än på yran (trots att mellansnacket var mkt roligare i sommras). Men jag tror att mycket av det beror på att lokalen var helt klockren och scenen sådär härligt intim. En gång kändes det till och med som om Markus skulle smälla in gitarrhalsen i Lottas huvud. Fast det kanske bara var jag som tänkte på det? Haha!

Hur som så köpte vi lite merch av David efter spelningen. En tröja och Aussie Girl EPn. Tackade honom också för att de kommer till norrland och spelar. Han sympatiserade med oss eftersom han själv kommer från Kiruna, så han visste hur det kändes att aldrig ha ngt att göra och missa alla häftiga saker för att det händer 3000 mil bort.

Nej, Pinkerton måste det bli ngn fler gång! :)

1 comment:

Lotta Olovsson said...

haha jag märkte då aldrig att jag höll på att få den i huvudet! det hade blivit en jäkligt bra historia.. och jag vill ju ha ett häftigt ärr :b