Monday, November 19, 2007

Har en praoelev på Dungers i veckan, så det blir ännu mindre att göra. Han går i åttan, men ser ut att vara typ.. 10år(?). Han säger inte mkt, men han verkar väluppfostrad. Mariah skulle nog ta med honom ner till bageriet imorgon, så han får lite kul iaf. Tror att han tycker att det är rätt tråkigt. Men vadå, kommer det inga kunder så finns det ju inte så mkt att göra. Man kan ju bara städa tills allt är rent liksom ^^.
Hur som så ska jag få lära mig kassan ännu mer i veckan. Typ vad allt kostar osv. Det känns bra. ^^ Trots att jag hela tiden missar dubbelnolla-knappen och trycker på trippelnollan, så folk får betala tiotusentals kronor för sitt kaffe. Lika pinsamt varje gång, trots att jag faktiskt hittat clearknappen nu.

Jag kan förövrigt inte släppa hur trevlig killen i insläppet på Pinkerton var. Skulle han vara lite yngre, och lite snyggare skulle jag nog bli kär ^^ (Haha, där ser ni hur svårt det är att få mig på fall. Var snäll så gör jag i princip vad som helst för dig xD)

Middag hos morbror ikväll, jag hoppas på palt. Det känns som att vi alltid får palt när vi blir bortbjudna dit. (Trots att det i realiteten kanske bara är 1 gång av 10.)

1 comment:

Lotta Olovsson said...

pinktertonkillen var ju galet trevlig :D jag förstår din nästankärlek till honom