Friday, November 9, 2007

Jag hatar vinter!

Skottade garageuppfarten idag. Det var nog bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Inte skottat på hela dagen och det hade snöat blötsnö i några timmar. Kändes som om en skopa vägde 100 kg, minst. >.<

Meen, pappa sa att jag skulle få betalt för det. Funderar på att dra med mamma på Gina Tricot imorgon, peka lite på en klänning och ta den som betalning xD ...På tal om klänning. Var på Nysteds idag för att mamma sökte efter en ny kappa. Såg världens sötaste klänning där, men provade den aldrig. Den kostade 400 pix, och jag ville inte bli kär och sen vara tvungen att hänga tillbaks den igen.

Kanske blir att köpa ny mobil imorgon, om jag vågar.

FÖRRESTEN! Börjar på Dungers på måndag ^^ Pepp!

2 comments:

Anonymous said...

är du där om två veckor? åker upp då nämligen ^^

Emma said...

ohh, då får vi allt dra raggen till malå och fika hos dig! om det inte snöar såhär till veckan går det nog! (: